donderdag 23 mei 2019

So proud of you

Dit keer een kaartje met die leuke nieuwe stempels van rubberdance.
De techniek is het stempelen van een collage, geïnspireerd door het mooie werk van Henriette Geurkink van Design-54


Ik ben begonnen met het stempelen van de twee grote spiralen. Op de kaart en op een printerpapiertje. Deze heb ik uitgeknipt en met de ZIG 2 way glue heb ik er een mask van gemaakt. Dit is lijm die, als je hem eerst helemaal laat drogen, een laagje creëert die werkt als een post-it note.



Nu kun je op de achtergrond rondom de spiralen stempelen. Je kunt hier alle (achtergrond)stempels voor gebruiken die je hebt. 


Hierna maak ik met de lijm weer nieuwe masks en gebruik ik weer een nieuwe stempel. Dit als maar herhalen tot de kaart vol is en dan kun je alle masks er weer afhalen. Zie komende foto's 




Met ZIG Clean Color Real Brush pennen heb ik twee van de Grungy Butterflies ingekleurd en met dezelfde kleuren heb ik ook wat elementen in de achtergrond kleur gegeven.




Van de vlinders heb ik het lijfje en de sprietjes in de spiralen gestempeld, deze vind ik te dun om uit te knippen en zo heb je ze er toch bij. Daarna heb ik de vlinders erop geplakt, maar alleen in het midden lijm gedaan zodat de vleugels nog een beetje omhoog komen. 


Ik vond hem nog wat flets dus heb ze nog wat extra kleur gegeven en uit een willekeurig tijdschrift heb ik wat losse letters geknipt om een tekst in de vlinders te zetten. En dan is dit je eindresultaat.


Gebruikte materialen:

5 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.