zondag 26 mei 2019

Proost



Tja en dan is vandaag de laatste dag gekomen dat ik een stap voor stap maak voor Leuke Stempels. 
Soms moet je keuzes maken............. en ik heb gezien mijn tijd indeling gekozen om te stoppen bij het DT team van Leuke Stempels. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad met de dames. Echt toppertjes...maar tijd voor iets anders 😁

Hier dan mijn laatste stap voor stap.

Stap 1


Pak de Distress Oxide en blend je hele pagina.

Stap 2


Leg de stencil van Crafter Companion op je werk en gaat met diverse kleuren Distress over de stencil heen. Begin wel met de lichte kleuren.
Er zitten op de stencils twee gaatjes, teken deze met potlood af zodat je ze steeds op dezelfde plek kan leggen. 

Stap 3 


Leg de tweede stencil op je werk ( zorg ervoor dat de rondje goed zitten) pak een iets donkere kleur en ga hier met de blendingtool overheen.

Stap 4


Pak de laatste stencil en leg deze er weer op. Pak nu een donkerde distres inkt en ga er weer met blending tool overheen.

Stap 5


Pak de stempel van Woodware en plak het rolletje in de fles af. Beinkt de fles en stempel deze op een aquarelpapier. Knip deze uit en kleur hem in met de potloden 
Ook heb ik twee glazen gestempeld. Weet helaas net meer welk merk dit is. Knip deze ook uit en kleur ze in.

Stap 6


Pak de laatste stencil en beinkt de tekst met archival in de fles.

Stap 7


Met een Crayon ga je om je werk heen. Breng het aan en met je vingers wrijf je het uit.

Stap 8


Pak de stempel van Magenta en stempel deze hier en daar met Archival 

Stap 9



Met een sharpie heb ik de tekst erop gezet 

Stap 10

Plak de fles en de glazen op je werk en er is weer een pagina af :-)


Ik hoop dat jullie het leuk vonden en zie jullie creaties wel verschijnen.

Heel veel plezier met de nieuwe DT leden 😜






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.