woensdag 8 mei 2019

Moederdag met een flinke dosis humor

Vandaag mag ik mijn eerste post voor Leuke Stempels met je delen. 
Ik heb ervoor gekozen een Moederdagkaart te maken.
De producten die ik heb gebruikt heb ik zoveel mogelijk op de foto gezet, maar ik zal aan het einde ook nog een lijstje toevoegen.

Ik ben begonnen met een laagje dylusions verf, dit heb ik gewoon met mijn vingers aangebracht.


Daarna met dezelfde kleuren wat verf aangebracht door stencils.


Om de achtergrond nog interessanter te maken heb ik nog gestempeld met wat achtergrondstempels van DarkroomDoor en Distress Archival inkt.


De achtergrond vond ik iets te fel, daarom heb ik er op een aantal plekken een dun laagje witte Amsterdam verf over gedaan. Ook zie je dat ik de stencils iets meer laat opvallen door met een witte gelpen en potlood te doodlen.


Met de kleur violet van de Inktense potloden heb ik het  Flower Flip stencil van imagination crafts overgetrokken. Hierna heb ik hem omgedraaid en de bloem compleet gemaakt. Hierna heb ik alle lijnen geactiveerd met een waterpenseel.


Ik wilde wat in die bolletjes stempelen. Hiervoor heb ik maskertape op rol gebruikt. Ik heb de bolletjes waar ik in wilde stempelen getekend en uitgeknipt. Ik heb hiervoor stempels gebruikt van DarkroomDoor en Carabelle


De bloem heb ik wat meer kleur en diepte gegeven door met een penseel kleur van de inktense potloden Fuchsia en Bright Blue te halen en er zo mee te schilderen.


Ik heb de kaart afgemaakt met een tekststempel van Crafters Companion, teksten met een flinke dosis humor. Deze heb ik met de gelpen geaccentueerd. 



Als laatste op een zwarte achtergrond geplakt en op een witte kaart.




Gebruikte materialen:

6 opmerkingen:

  1. Prachtig debuut. Superduidelijke uitleg!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stap voor stap. Erg duidelijk en supermooi resultaat, Suzan.
    Nogmaals welkom in ons team :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuh, wat een leuk stencil heb je gebruikt... had hem nog niet eerder gezien!!
    Dank voor je duidelijke uitleg.
    Groetjes, Dorothea

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.