woensdag 29 mei 2019

Happy Birthday to moo....


Deze keer een stempelset van Rubber Dance
(From Moo to you) gebruikt.
Deze past echt bij mij/ons, want we hebben 
een boerderij😉


Van Schut 225  papier een kaart gesneden 
van 14 bij 10 cm.
Hierop de koe met het gebakje gestempeld.
Nog een keer gestempeld op 
Maskertape, uitgeknipt en dit weer over de 
stempelafdruk geplakt.
Daarna de andere koe gestempeld op mijn kaart.
Dit alles met de zwarte Versafine inkt.


Ook deze op het Maskertape gestempeld en 
mijn afdruk ermee bedekt.


Mijn kaart met tape vastgezet en  daarna
met de Pronty Craft Stencils bewerkt


Als eerste de Pronty-Grunge Circle 
genomen met de Distress- Twisted Citron.
Deze met een blendingtool voorzichtig met 
ronddraaiende aangebracht.



Hetzelfde gedaan met de Pronty-Grunge Stripes,
maar dan  met de Distress inkt Mowed Lawn.


En als laatste met de Pronty-Grunge Circles.
Ook met deze inkt nog ff wat tekst van de
bij gestempeld.


Nog ff de tekst van de set er met 
zwarte Versafine op gestempeld.
Daarna heb ik de afbeeldingen ingekleurd
Ik heb de Green Grey, Grey, Pale Pink, Flesh Colour,
Beige, Bright Yellow en de Wine Red gebruikt.

De kaart op 14.3 en 10.3cm zwart  papier geplakt
en daarna op de basiskaart van Schut papier,
afmeting 21 bij 14.5 cm, dubbelgevouwen 
op de langste lengte.




En...dit is het resultaat.
Wie weet...heb ik je geïnspireerd met mijn
voorbeeld😄

Tot een volgende keer,
Groetjes Jolanda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.