dinsdag 28 mei 2019

2 nieuwe DT leden

Vanaf 1 juni heeft Leuke Stempels er 2 nieuwe DesignTeam leden bij.

Na onze DT-call in april jl. hebben er diverse dames gereageerd en was het voor ons best moeilijk om
uit alle reactie een goede keus te maken voor ons DT.
Maar het ons gelukt! 😊

We zijn blij je vandaag 2 nieuwe toppers te kunnen voorstellen!

Hieronder stellen ze zich aan je voor
 Jolande van Oosterhout





Hallo, mag ik me even voorstellen!
Ik ben Jolande van Oosterhout 60 jaar jong. Sinds 2005 ben ik in aanraking gekomen met scrappen. Al snel ging dit over in stempelen en uiteindelijk in een combinatie van alles Mixed Media dus 🙂 
Sinds anderhalf jaar ben ik pensionada en heb dus heel veel tijd om te freubelen. Het moeilijke is altijd om te kiezen tussen alles wat ik leuk vind. Want of het nu gaat om Zentangle, werken met aquarelpotloden of Zig stiften of..... alles dus.
Ik heb heel veel zin om deze nieuwe uitdaging aan te gaan  in het DT van Leuke stempels. Vanaf 1 juni zullen mijn creaties te zien zijn op het blog, instagram en de facebook groepen. 

Wil je alvast wat werk van me bewonderen kijk dan op mijn FB



en 

Nathalie Kremer



Creatieve duizendpoot, moeder van 3, pedagogisch medewerker en partner van Eric die luistert naar de naam Nathalie Kremer Ên vanaf 1 juni ook lid van het Design Team van Leuke Stempels!
Via de Facebook pagina zag ik de oproep voor het Design Team van Leuke Stempels. Een reden voor mij om te reageren was, dat ik wel eens buiten mijn comfort zone wilde treden. Want als je doet wat je altijd al deed dan krijg je wat je altijd kreeg. Voor mij is creativiteit een proces waarin je grenzen verlegd en je jezelf blijft uitdagen. En die ontwikkeling vind ik zo enorm leuk!
Creatief bezig zijn is voor mij een echte uitlaatklep,  muziekje aan, verstand op nul en gaan. Mijn interesse is erg breed, maar de laatste tijd hou ik me voornamelijk bezig met Mixed Media, Scrapbooken, Bullet Journal en Art Journal. In de loop van de tijd heb ik geleerd om steeds meer los te laten en ook als je niet tevreden bent niet bang te zijn om door te gaan en jezelf te verbazen.
Dus ik neem jullie graag mee op mijn creatieve reis en hoop naast jullie te inspireren, ook dat jullie mij inspireren. Met (voor mij) nieuwe technieken en producten hoop ik creatieve lef en vooral lol samen met jullie te beleven.
Ik kan niet wachten!


We wensen Nathalie en Jolande heel veel plezier in ons DesignTeam
en we hopen dat zij jou kunnen inspireren met hun creatieve uitspattingen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.