woensdag 19 juni 2019

watercolor techniek met Zig color brush


Time flies when you have fun!!
Als je dit leest ben ik bijna aan het eind van mijn vakantie. Morgen ben ik weer terug in Nederland maar het was geweldig in the good old USA!!

Vandaag ga ik heerlijk aan het werk met een stempelplatform. De ideale manier om te werken met de fijne ZIG color brush  waar je zulke mooie resultaten mee kunt bereiken.

Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset van Carabelle en de quote van Darkroom Door


Stap 1

Stempel de quote met watervaste inkt op aquarel papier, ik heb hier de inkt van spectrum noir gebruikt.
 Stempel hem een paar keer zodat hij erg donker is. 


Stap 2

Zoek je zig kleurtjes uit die je wilt gebruiken en bevestig de stempel met de roos op je stempelplatform. kleur de eerste laag en spuit je stempel in met een heel klein waasje water. Druk af ..het is slim om met een lichte kleur te beginnen. Bouw je kleuren op (is een heerlijk zen werkje waar ik zelf altijd heel rustig van werd).


Stap 3 

Je kunt er ook nog een blaadje bij doen. Ben je tevreden dan is hij klaar.


Stap 4
Zet met een sakura witte stift  een lijntje aan een kant van de letters. 
Laat even goed drogen en maak dan een schaduw effect met een potlood. 
Het makkelijkste gaat dit met je pink :) 


Heel veel plezier met deze techniek, ik kijk uit naar jouw creaties!!

Groetjes Jolande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.