zaterdag 22 juni 2019

Zomaar een vrolijk kaartje


Ik heb dit keer een kaartje gemaakt met de Carabelle stempel "Collage Washi Tape Garden" van Birgit Koopsen. 


In het filmpje van Birgit waarin je kunt zien hoe je zelf washi tape kunt maken, zie je dat Birgit de stroken van de stempel los knipt. dat heb ik nog niet over mijn hart kunnen verkrijgen dus ik heb het op tissuepaper gestempeld en daarna los geknipt. Het roze werd paars doordat ik mijn stempel niet goed had schoon gemaakt na de zwarte inkt. 


Met een brayer heb ik verschillende kleuren Amsterdam verf aangebracht. Met de "Polka Dots" stempel van DarkroomDoor heb ik de achtergrond iets interessanter gemaakt.


Met gel medium de reepjes tissuepapier opgeplakt. 


Met een gelpen heb ik witte accenten aangebracht in alle bloemen en blaadjes van de stempel.


Een tekst stempel van Magenta maakt deze kaart zo goed als af.


Randen zwart gemaakt met een blending tool en op zwart papier geplakt. Hierna op een witte basiskaart.





Gebruikte materialen:





1 opmerking:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.