donderdag 13 juni 2019

Bedankt



Deze keer heb ik een kaartje gemaakt
met weinig kleuren😉
goed uit te laten komen.


een kaart gesneden van 9.5 bij 13.5 cm.
Hierop met Archival Red Geranium de labelstempels
gezet. Deze gemaskerd met maskertape om de 
stempels in elkaar te laten overlopen.


Daarna met de stempelhulp die leuke kleine
stempels van Cats on Appletrees met
Hier heb ik de Lele, Ada, Ole, Keonie 
en Bedankt voor gebruikt.


Als laatste heb ik van de Imaginations Crafts
de tekst er her en der wat op gestempeld om
het geheel af te maken. 


De kaart op een 3mm groter zwart papier gemat
en daarna op een weer 3 mm groter rood papier,
vervolgens op de basiskaart geplakt en....
klaar is weer zo'n simpele kaart.😃


Hopelijk heb ik je weer op ideeën gebracht.
Succes, en wie weet...
laat je me wat zien op 
 Maak het met Leuke Stempels 

Tot een volgende keer,
groetjes Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.