vrijdag 7 juni 2019

Maybe I'm an Artist

Dit keer heb ik een artjournal pagina gemaakt.
Hieronder kun je stap voor stap zien hoe ik het gedaan heb.


Voor de achtergrond heb ik eerst wat printjes gemaakt met een gelliplate, acrylverf, stencils, stempels en bubblewrap



Van deze printjes heb ik stukjes gescheurd en met gel medium opgeplakt.


Laagje acrylverf eroverheen.


Ik was er geen fan van, ook dat gebeurd. Of het is gewoon een excuus om nog meer laagjes toe te voegen 😅 Volgende laagje is witte acrylverf.



Hierna heb ik met achtergrondstempels van carabelle, darkroomdoor en distress archival inkt gestempeld. Daarna weer een volgend laagje acrylverf.


Met dezelfde kleurtjes verf nog een laagje aangebracht door stencils.


Ander stencil en dit keer met zwarte archival inkt


Nog een laatste laagje stempelen met een stempel van carabelle, deze is ontworpen door Birgit Koopsen. De mermaid lagoon distress archival inkt paste qua kleur perfect bij de turkooisblauw van Amsterdam.


Op Kippers Aquarelpapier heb ik een van de poppetjes van katzelkraft gestempeld met Archival inkt. Hierna heb ik hem ingekleurd met zig clean color brush


Op de achtergrond heb ik gedoodled met een witte posca, zwarte gelly roll pen en de kleur van de 
jurk van het engeltje. Hierna heb ik met Versamark de tekst van darkroomdoor erop gestempeld en embost met wow embossingpoeder. De letters heb ik geaccentueerd met de zwarte gelly roll pen en de randen van de pagina heb ik zwart gemaakt met archival inkt.


En dan hier nogmaals het eindresultaat.


Nog even de gebruikte producten op een rijtje:
Stencil Grunge stripes
Stencil Dotted
Stencil Stitched
ZIG clean color real brush kleurnr. 050 Yellow, 052 Bright Yellow, 061 Light brown, 072 Beige, 071 Flesh colour, 036 Light blue, 031 Cobalt blue, 091 Light gray






1 opmerking:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.