maandag 19 december 2016

Gelli-Arts cirkel


Voor mij is dit de laatste blogpost van dit jaar voor Leuke Stempels.
Ik heb genoten van het afgelopen jaar, veel bijgeleerd en veel inspiratie opgedaan op verschillen de manieren.
Ik wil eindigen met deze kaart gemaakt met de cirkel van Gelli-Arts en de prachtige tekst van Magenta.
Ondanks dat je de cirkel al veel gebruikt ziet had ik toch zin om daar ook eens mee te spelen.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het me niet mee viel.
Dit is het eerste eindresultaat dat ik wel durf te laten zien.
Ik ben als volgt te werk gegaan.


Ik heb de cirkel op een groot clear blok geplakt en deze beinkt met distress inkt.
Hiervoor heb ik de distress inkt op mijn craft sheet gedept en met de brayer over gebracht op de gelli- plate. Vervolgens heb ik met een iets donkerder tint hetzelfde gedaan.


Hierna heb ik de takjes uit de stempelset van Sheena Douglass beinkt met twee bijpassende kleuren stazon, Ik heb een rode en een blauwige gebruikt.
Deze heb ik vervolgens voorzichtig afgedrukt op de gelli-plate cirkel.


Hierna heb ik de gelli-plate afgedrukt op mijn ondergrond.


Langs de rand ben ik begonnen met aanbrengen van achtergrond stempels in allerlei structuren, de stempels zijn van : Carabelle Studio, IndigoBlu en Darkroomdoor.
Hierna heb ik een masker gemaakt en de cirkel ermee bedekt zodat ik de randen in de kleur kon sponsen met Distress.


Als laatste heb ik de bloemetjes uit dezelfde set van Sheena Douglass met versafine op de voorgrond gestempeld en en met een witte pen witte stipjes in de blaadjes aangebracht.
Ook de grotere tak die al in de cirkel staat heb ik met dezelfde kleur nogmaals op de voorgrond afgedrukt. De tekst is van Magenta. 
Met een stencil en Viva Kristall Gel Hologram een beetje glinstering over de kaart aangebracht.
De kaart gemat op zwart en een crème ondergrond.


Het loont de moeite om even bij de stempels van Sheena Douglass te gaan kijken want sommige zijn super afgeprijsd.

Ik wil je bedanken voor de reacties en de aandacht van het afgelopen jaar en wens je hele mooie feestdagen.
Ik hoop je volgend jaar opnieuw te kunnen inspireren, want de stempelwereld is:
a Wonderful World.

Fijne dag,
groetjes Mirjam



3 opmerkingen:

  1. Mooi Mirjam. Ik heb zeker genoten van jouw creaties, jouw gezelligheid en lekkere lach. We gaan er met elkaar weer een top jaar van maken; een wonderful jaar :)
    Hele fijne dagen voor jou en je familie xx

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.