zaterdag 31 december 2016

De laatste kaart van 2016

Hoi,
Leuk dat je weer een kijkje neemt op ons blog.
Deze keer zie je de laatste kaart van 2016.

Wat hebben we een mooi jaar gehad en 
wat kunnen we terug kijken op een prachtig creatief jaar.

Met deze kaart sluit ik 2016 af en luid ik 2017 in.

Ik ben begonnen met een witte kaart van het stempelkarton van Sheena Douglass.
Ik vind het heerlijk papier om op te stempelen.
De kaart is 13x13cm.

Als eerste heb ik de tekst gestempeld met zwarte inkt.


Om de tekst heen ga ik verder stempelen met de leuke bolletjes 
en puntjes stempels van Carabelle Studio.


Je begint eerst met de grootste bolletjes. 
Deze heb ik met Memento northern pine gestempeld.
Daarna de kleine puntjes met Memento tangelo en tuxedo black.

De diamond stempels zijn ook van Carabelle Studio.
De diamond/ruit met het oog heb ik op een restje karton gestempeld 
en uitgesneden met een wit randje.
Daarna heb ik deze gemat op oranje en met foam opgeplakt.
Het oog heeft een klein oranje strassteentje.


Aan de zijkanten zijn nog twee halve ruiten gestempeld.

De kaart is deze keer een staande kaart. 
Dat houdt in dat de vouw van de kaart aan de bovenkant zit.


De binnenkant van de kaart heb ik met hetzelfde oranje beplakt.
In de hoek heb ik nogmaals de stempel met het oog afgedrukt. 


Hiermee is mijn laatste kaart voor 2016 een feit.
Een feit is ook dat ik in 2017 heerlijk doorga om jou kaarten te laten zien 
en jou mee te laten genieten van mijn creaties op het blog.
Hiermee wens ik jou en iedereen 
een geweldig, gezond, mooi, leuk, bijzonder, lekker, fijn, speciaal en 
creatief 2017!!!

Groetjes
Joan

4 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.