dinsdag 9 augustus 2016

Druk vandaag op pauze en geniet.....




Hallo allemaal,

Zelfs in deze vakantieperiode  moet ik mezelf wel eens streng toespreken. 
Voor vandaag heb ik er een kaartje voor gemaakt.
Hoe mooi past de tekst van Leuke Stempels sheet 002 hierbij.


                 


Eerst heb ik op Schutpapier met 3 kleuren aquatint een achtergrond gemaakt. Eerst het papier goed nat gemaakt en vervolgens met een penseel her en der kleur opgebracht ( 02, 26 en 35). Nog wat nat gespoten zodat de kleuren mooi in elkaar overvloeien. Goed laten drogen.

Vervolgens met de misti  de Carabelle-studio vogelstempel afgedrukt met zwarte inkt. Omdat ik de MISTI heb gebruikt, kan je de stempel meerdere keren beinkten en stempelen. Je krijgt er een prachtige afdruk mee.  Enorm handig apparaat!


Met kleurpotloden van Faber Castel "polychromos" de vogel gekleurd.
Als je goed kijkt kan je zien dat ik een stencil van The Crafters Workshop mini climbing vine rechts en links bovenaan wat blaadjes heb gecreĆ«erd.  Je ziet een vage schaduw. stencil er op gelegd en met een beetje groene distressinkt gesponst, echt minimaal.
De tekststempel erbij op, gemat met behulp van de perfect layers en vervolgens alles op een witte kaart.

Voor vandaag genoeg... ik druk op pauze en geniet!


groetjes Willy

2 opmerkingen:

  1. Gave kaart zeg.... ook het stencil wat je er wazig doorheen ziet vind ik super... prachtig geheel... Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.