zaterdag 6 augustus 2016

A little note to say....

Vandaag voor jullie deze kaart op het blog. Ik had mezelf uitgedaagd met deze stempel set van PaperArtsy-Lynne Perella. En een uitdaging was het wel, ik heb er verschillende kaarten mee in de vuilnis laten belanden. Maar uiteindelijk is dit een resultaat waar ik redelijk tevreden mee ben.
Om het mezelf iets makkelijker te maken ben ik begonnen met twee kleuren Paper Artsy verf: Bougainvillea en Rose. Deze met een brayer op de ondergrond aangebracht. Hierop enkele achtergrond stempels aangebracht met de set Textures van DesignByRyn. Dit met de rose verf en een paarse inkt.
Op apart papier heb ik de grote stempel met paars gestempeld en sleutels van dezelfde set met goud geembossed en alles uitgeknipt.
De tekst  van een set van Penny Black: van de Sentiment Collection,  op een stukje vellum gestempeld en geembossed.  De stempels op de kaart geplakt en het Vellum met de tekst erom heen gevouwen.
Als laatste de kaart gemat op een zwarte ondergrond en een crème onderkaart.
Ik wens jullie allen nog veel plezier op vakantie met niet te veel natte dagen.
Groetjes Mirjam

1 opmerking:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.