dinsdag 16 juli 2019

Afscheid

Hoi,
Deze keer mag ik weer wat voor jullie maken.


Ieder jaar nemen bij ons op het werk wel collega's afscheid.
Soms omdat ze een andere baan hebben, soms omdat ze met pensioen gaan.
Deze keer was het een pensionado.
We maken dan met het team een afscheidsboek.
Iedereen mag een of meerdere A4'tjes maken met alles wat je er op wilt zetten 
voor die ene speciale collega.

Dit is mijn A4'tje.
Hieronder beschrijf ik hoe ik het gemaakt heb.
Deze technieken kun je ook heel goed gebruiken in je art journal of bij een kaart.

Je begint met stempelkarton van Crafters Companion.
Met een brayer en leuke kleuren distress oxide maak je de ondergrond.

Met verschillende stempels en dezelfde kleuren distress oxide bestempel je het papier.
Ik heb stempels van Magenta gebruikt: tekst.

Met gesso zet je er twee (of meerdere) cirkels op.

Met een donkere oxide, walnut stain, en de brayer zet je alleen de randen een beetje aan.

Met texture paste, een pasta, en een leuk stencil zet je cijfers (of letters) op je papier.

Met de teksten van Leuke Stempels zet je hier en daar een quote op het papier.
Ik kwam hele leuke, toepassende teksten tegen voor de pensionado.
Ik heb 3 van de 4 sheets gebruikt.

Je stempelt met versamark en gebruikt daarna een koperkleurig embossingpoeder van WOW.

Op de witte cirkels kun je een persoonlijke boodschap zetten.
Ik heb in een rondje geschreven. 
Dan moet hij heel het blad ronddraaien om alles te kunnen lezen.
Geintje moet kunnen toch ;)

Het geheel komt in een mooi boek.
De omslag heb ik gemaakt.
Die komt de volgende keer :)

Heel veel knutselplezier en
tot de volgende keer!!
Groetjes Joan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.