vrijdag 15 maart 2019

Pluk de dag



Deze keer een bijna vierkant kaartje.
Van Schut 225 papier heb ik een vierkantje
gesneden van 9 bij 9 cm.


Hierop heb ik de bloemenset gestempeld van 
zwarte versafine.


Daarna heb ik deze ingekleurd met....
hoe kan het anders,
Ik heb de kleuren Mid Green, Yellow,
Bright Yellow, Orange, Red, Wine Red,
Lilac en Purple gebruikt.


Het kaartje gesneden op 3cm en deze geplakt
op een stukje zwart papier 9.5 bij 10.5 cm.
Deze op een basiskaart van 13 bij 13.5cm
geplakt.
Nog ff een tekstje van 
op een klein stukje wit papier gestempeld.
Weer op zwart gemat en aan de zijkant 
op de kaart geplakt.


Wordt je toch wat vrolijk van zo'n bloemenkaart
ipv het weer buiten.😉
Wie weet heb ik je een idee gedaan om ook 
zo'n simpel fris kaartje te maken.

Groetjes Jolanda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.