vrijdag 1 maart 2019

#LSC26: Uitdaging maart 2019 - alcoholinkt


Een nieuwe maand dit houdt in dat we weer een nieuwe uitdaging voor je hebben.
Zoals bekend, gaan we het dit jaar anders doen we wisselen af met techniek uitdagingen, thema-uitdagingen, materiaaluitdagingen en kleurenuitdagingen,.
Elk DT lid verzint iedereen maand iets. Deze maand ben ik aan de beurt.

Ik denk dat jullie het wel raden ik heb gekozen voor Alcoholinkt 😜

Doe jij ook mee?

Je kunt er €10,00 shoptegoed bij Leuke Stempels mee winnen!
Jouw uitvoering van deze techniek zien we graag in een mooie duidelijke foto(liefst scan) op onze facebookgroep: Leuke Stempels Challenge Groep. in het speciale fotoalbum
#LSC26 vergeet ook niet te vermelden welke materialen en stempels je gebruikt hebt.

Alles mag zolang je maar met alcoholinkt werkt 😜
Natuurlijk niet te vergeten dat je werkt met de materialen en/of stempels die Leuke Stempels verkoopt!

Verwerk de alcoholinkt in een Art Journal, Kaart of scrap pagina, alles kan 

Hieronder de voorbeelden van het DT;

Bianca van Noort:


Aletta :


Joan:


Sylvia Franken:


Jolanda



2 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeelden maar voor mij een maand rust want ik ben niet in bezit van Alcohol inkten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ciela, heb je stazon?
    Is ook een alcoholinkt en kun je in combinatie met blendingsolution ook hele leuke dingen mee doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.