zaterdag 15 december 2018

Jingle bells


Allereerst voor allemaal een hele Fijne Kerst
en een goed begin van het Nieuwe Jaar!!!

Deze keer wist ik echt niet wat en hoe ik 
een kaart zou gaan maken.
Geen inspiratie😏
Maar ach...als je bezig gaat komt er altijd
wel wat, dus... deze kaart is het geworden.


Ik heb een kaart gesneden van 9.5 bij 13.5 cm 
van Schut 225 papier.


Deze keer heb ik de 
Deze heb ik geblendt met Distress Inkt



Ik had alleen niet genoeg aan het masker
 van DarkRoom, dus toch nog wat gemaakt


Zoals je ziet heb ik deze keer de traditionele
kleuren van Kerst gebruikt.


Daarna  DarkroomDoor-Chrstmas stempel met
de Tim Holz Stamping Tool  er op gestempeld.
Daarna wat sterretjes/ streepjes en omlijning
 getekend met de 



De kaart gemat op 9.8 bij 13.8cm zwart
papier. Daarna op een dubbele kaart van 
27 bij 10.5 cm en klaar is er toch een  ander
soort kerstkaart😉


Fijne Feestdagen en...
een goed begin in 2019.

Groetjes Jolanda.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.