donderdag 27 december 2018

Follow your Heart





Vandaag een simpele kaart. Zag tweede kerstdag dat ik nog iets moest maken voor het blog.... tjaaaaa en dan moet je snel iets bedenken en totaal geen inspiratie hebben...........
Uiteindelijk toch twee kaarten met dezelfde techniek gemaakt :-)


Stap 1 


Beinkt de tekst stempel van Darkroom Door met versamark op je papier en strooi hier clear embossingpoeder over. Verhit het met de heattool tot het gesmolten is.

Stap 2


Strooi een beetje Nuance op je papier en spuit er water overheen. Droog het met de heattool. en strooi er nog een klein beetje een andere kleur overheen. Droog dit ook weer met de heattool.

Stap 3


Strooi er nog een klein beetje een andere kleur overheen. Droog dit ook weer met de heattool.

Stap 4

Met een crayon zet je langs de kanten een streepje en rijf deze uit met je vinger en klaar is je kaart.

Hier dan nog een kaart met dezelfde techniek alleen een andere tekst stempel en hier heb ik meer nuance en water gebruikt. Tevens met de posca accentjes aangebracht 


Dit was mijn laatste creatie van 2018, hoop dat je het leuk hebt gevonden!!! Ik wel :-) 

Voor nu wens ik je alvast een gezellig oud en nieuw en gezond, liefdevol en uiteraard een creatief 2019 





1 opmerking:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.