zaterdag 24 november 2018

Live in the present....


Vandaag een 1-laags kaartje gemaakt op de gelli plate.

Als eerste heb ik de prachtige stencil van Stamperia op de gelli plate gelegd.
Daar ben ik met 2 kleurtjes Amsterdam acrylverf (lila en turkoois) overheen gegaan mbv de brayer.


Wat ik fijn vind, ik breng eerst een klein dotje verf aan op een kleine gelli plate en daar rol ik de brayer op uit. Dit voorkomt dat ik van die vlekken krijg.

Daarna haal je t stencil eraf, even laten drogen.
Daarna brenge je roze en gele verf hier en daar aan.


Daarna druk je de bubbeltjes verpakking op de verf.
Deze verpakking zat toevalling in mijn bestelling van Leuke Stempels. 



Weer even aan de lucht laten drogen.

Ondertussen snij je een paar strookjes van 1,5 cm van maskingtape en plak deze op een basiskaart van 13,5 x 13,5 cm. 


Daarna breng je een dun laagje witte verf aan op de gelli plate
en druk je basiskaart op de gelli plate.

En dan heb je een prachtige ge-gelliplate afdruk op de kaart.


Stempel de tekst met Stazon op een stukje tissuepapier en
scheur deze uit.


Plak deze met een matte medium op je kaart.
En daarna bewerk je de hele kaart met matte medium.


Plak nu de witte randjes weer af met maskingtape
en stempel met Stazon de swirl v Magenta in de hoeken.

En haal je de maskingtape weer weg...

Dan komt er iets moois tevoorschijn...


Leuk dat je het blog van Leuke Stempels heb bezocht
en ik wens je nog een leuk weekend verder toe.

Groetjes Aletta


Gebruikte materialen:
bubbeltjes plastic (verpakkingsmateriaal van Leuke Stempels:)))





1 opmerking:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.