dinsdag 27 november 2018

alcoholinkt en rijstpapier


Hier heb ik met alcoholinkt, stencil, geliplate, acrylverf, rijstpapier gewerkt

Stap1 


Pak een ronde geliplate, een andere maat kan natuurlijk ook :-) Leg hier op een stencil, ik heb hier de stencil van DutchDoobadoo gebruikt 
rol hem vast met de brayer. Vul de open gaten met alcoholinkt. 

Stap 2


Doe er een heel klein beetje acrylverf op en rol deze uit met de brayer. Leg er een aquarelpapiertje op en wrijf deze dan goed aan, je kan er ook met je braver overheen gaan. Trek het los van geliplate.

Stap 3 



Pak je rijstpapier en scheur hier een paar stukjes af. Plak deze hier en daar vast met Amsterdam mat `medium.

Stap 4


Stempel drie keer de vlinder van Darkroom Door Fine butterfly's
knip ze uit.

Stap 5


met een sponsjes, spons je om je kaart heen dit doe je met acrylverf Amsterdam, Zelf heb ik hier twee verschillende kleuren gebruikt.

Stap 6 


Plak je vlinders op, met een witte en zwarte posca stift maak je accentjes op je kaart.
Plak hem op je basis kaart en je heb weer een kaart af :-)

Hoop dat jullie het weer leuk vonden en dat jullie geïnspireerd zijn. Uiteraard hoop ik ook dat jullie je kaarten op facebook willen laten zien.


Groetjes Bianca van Noort 😜





2 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Bianca, ik heb geen alcohol inkten maar mocht ik wat willen beginnen gebruik ik deze techniek met de materialen die ik in huis heb. Inspiratie voldoende maar de tijd ontbreekt me nog!!

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.