woensdag 21 november 2018

Kerst met Darkroom Door

Dat je niet per se kerststempels nodig hebt om een kerstkaart te maken zie je hier!


Voor deze kaart heb ik stempels en een bijpassend stencil van Darkroom Door gebruikt.
Hieronder zie je de stap-voor-stap uitleg.





Ik ben begonnen met het stempelen van de Darkroom Door frame stamp , dat zijn 6 vakjes.
Vervolgens heb ik het bijpassende stencil erop gelegd en even vastgeplakt met masking tape 
zodat alles op zijn plek blijft. Alleen de binnenkant van de zes vierkantjes blijven zichtbaar.




Daarna heb ik met Versamark  de cirkels gestempeld. 
Als je goed kijkt zie de (transparante vettige) afdrukken.




Nadat ik het stencil heb verwijderd heb ik de cirkels/ballen met zilverkleurige embossingpoeder bestrooid en verhit met de heattool. 
Daarna heb ik met een zwarte pen touwtjes aan de ballen getekend.

De ballen heb ik ingekleurd met rode, roze en paarse Distress Oxide.
Met het cirkelstencil van DRD heb ik de achtergrond gesponst met paarse Distress Oxide .


Tenslotte de kaart gemat op een stukje zilverkleurig behangpapier en toen op een paarse kaart geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.