dinsdag 6 november 2018

If you never try....

Gewoon proberen....!


Bij deze kaart heb ik de stempels zowel voor de achtergrond als de voorgrond gebruikt.
Wil je weten hoe deze kaart gemaakt is? Lees dan verder onder de foto's ....




Ik ben begonnen met een vierkante kaart van 12,5 bij 12,5 cm (wit stempelpapier).



Met een brayer heb ik 3 kleuren Distress Oxide verdeeld over het papier 
 (evergeen bough, salty ocean, faded jeans).


Daarna heb ik met Distress Oxide faded jeans hier en daar delen van Darkroom Door Arty Circles gestempeld. Een leuke stempel die je op veel verschillende manieren kunt gebruiken!
 Je ziet de  afdrukken wel maar ze blijven op de achtergrond.
Vervolgens heb ik met  blauwe Stazon inkt hetzelfde gedaan. 
Doordat deze inkt een stuk donkerder is komt hij mooi naar de voorgrond, dat geeft een leuk effect en diepte.


De tekst komt van een leuke tekstsheet van Katzelkraft. Ik heb de tekst met Distress Oxide een paar keer afgedrukt op de kaart. 
Daarna heb ik de tekst op een restje stempelkarton afgedrukt met de Stazon inkt die ik eerder gebruikte. 
De randjes een beetje kleur gegeven met Distress Oxide (faded jeans) en de Stazon inkt.
De rand van de kaart heb ik gesponst met donkerblauwe Distress inkt.


Tenslotte heb ik de kaart gemat op donkerblauw papier en  toen op een witte kaart geplakt.
Ga je 't ook proberen? ☺


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.