vrijdag 30 november 2018

Have a "Holly Jolly"Christmas




Om een beetje naar de kerstdagen toe te leven heb 
ik deze kaart gemaakt .
Van Schut 225 grams papier heb ik een kaart
van 9.5 bij 13.5 cm gesneden.
Met Versafine onyx black de pinquins van
erop gestempeld.


Iced Spruce  de kaart wat geblend.
Daarna de pinquins ingekleurd met
natuurlijk mijn favoriete
Ik heb de kleuren PaleYellow, Bright Yellow, uit
Light Grey en de Geranium Red gebruikt.


En later de tekst van deze stempelset erop gestempeld.


De kaart gemat op zwart papier van 9.8 bij 13.8 cm.
Deze op een witte dubbele kaart geplakt en 
nog even wachten, dan ik deze vrolijke pinquins
gaan versturen.


Misschien heb ik je al een beetje in 
kerststemming gebracht met deze kaart.

Groetjes Jolanda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.