maandag 22 oktober 2018

Van de zomer naar de herfst!





Aan de buitentemperatuur te voelen is het nu toch echt gedaan met de zomer, 
een nieuw seizoen is aangebroken, herfst!
Heb je de kleuren van de bladeren gezien!? Zó  mooi!
Mijn inspiratie voor onderstaande kaart. 




Zie voor de uitleg de foto's en tekst hieronder.


Op een stukje stempelkarton ( 11,5 bij 11,5 cm)  heb ik de volgende kleuren van onder naar boven gesponst met distressinkt : peeled paint/rusty hinge/wild honey.




Daarna met de leuke Penny Black stempel gestempeld, 
ik heb niet de stempel in zijn gehéél afgedrukt maar twee keer een deel.
Vervolgens heb ik de bovenste blaadjes en vlinders ingekleurd met dezelfde kleuren distressinkt 
(wat kleur van de inktpad op de craftsheet gedaan en vervolgen met een waterpenseel opgepakt).
De onderste blaadjes heb ik (ook met een waterpenseel) ontkleurd met dikke bleek ☺
Daarna heb ik één van de tekststempels van de sheet van Leuke Stempels gebruikt.



Tenslotte heb ik de kaart  op een stukje bijpassend papier gelijmd en vervolgens op een groene kaart geplakt.
Ik vind het altijd leuk om iets van de kaart terug te laten komen op de enveloppe, zie foto 😊

En wat je nog meer kan doen met deze mooie veelzijdige stempels....een leuke tag maken bijvoorbeeld.
De mensen die aanwezig waren zullen 'm herkennen, ik heb hem gebruikt voor de make & take op het jubileumfeest in de winkel!
(Het stencil wat ik hierbij op de achtergrond heb gebruikt is van DDD )





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.