zaterdag 13 oktober 2018

Gedachten


Zoals je misschien wel weet vind ik het erg leuk om met alcoholinkten te spelen.
Nu ze lift-ink hebben moest ik hier natuurlijk iets mee doen ๐Ÿ˜œ
Hieronder de stap voor stap van deze kaart.

Stap 1



Spuit een beetje Blending Solution op je yupo papier en doe er vervolgens twee kleuren alcoholinkt op. Pak je papiertje op en laat het alcoholinkt lopen.

Stap 2



Droog het een beetje met de heattool, niet te lang anders smelt je papier.
Pak vervolgens je stempel van Carabelle Studio ( Background time to time) en beinkt deze met Alcohol Lift Ink. Stempel deze op je papier met alcoholinkt. Druk deze goed aan en haal je stempel er weer vanaf.

Stap 3



Stempel je beรฏnkte stempel af op een ander papiertje.
Deze is dan extra, die je weer een keer kan gebruiken. ๐Ÿ˜

Stap 4


Leg een keukenrol op je papier van de alcoholinkt en druk deze voorzichtig aan.
Ga NIET wrijven, eerst zorgen dat al het natte droog is.
Vervolgens kan je voorzichtig gaan wrijven zodat de stempel zichtbaar wordt.

Stap 5


Pak je Stamping Platform en leg hier je papiertje op. Kijk waar je de klok wilt hebben en plak hem vast. beinkt je klok met Archival . We willen alleen de klok dus het overtollige inkt halen we eraf met een nat doekje. Vervolgens stempel je het op je papier. Mocht de stempel er niet goed op zitten, herhaal je het nog een keer.
Stempel hier en daar de tekst rondom met Archival. 

Stap 6


Stempel de tekst van Leuke Stempels 4 met Archival 

Stap 7


Met een Crayon maak ik nog een beetje een donkere rand om de kaart heen .
Plak hem op de dubbele kaart en je heb weer een leuke kaart.

Ik hoop dat jullie het een leuke techniek vinden, ik in ieder geval wel ๐Ÿ˜‚

Heb je nou vragen, stel ze hieronder in een reactie en ik zal ze beantwoorden.

Zie ik je de volgende keer weer?

Groetjes Bianca van Noort.

PS vergeet niet mee te doen aan de leuke kleuren Challenge bij Leuke Stempels, voor info klik hier




1 opmerking:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.