woensdag 10 oktober 2018

Kleurenuitdaging oktober 2018 "turquoise en bruin"


Turquoise en bruin... wat een prachtige combi.

En voor wie het nog niet weet, ik ben ook weg van vlinders en mijn lievelingskleur is turquoise dus een betere combi is wat mij betreft niet :)

De vlinders uit de stempelset "butterflies" van Darkroomdoor gestempeld met distress inkt "peacock feathers" en toen de inkt nog nat was deze in zijn geheel uitgeblend. En laten drogen, evt met de heattool. Toen de inkt droog was ben ik de vlinder verder gaan in kleuren met Oxide inkt in de kleuren Peacock Feathers en Vintage Photo.
Ook de basiskaart heb ik met deze 2 kleuren oxides bewerkt. 
De tekst is ook van Darkroomdoor uit de set "happy birthday"

Ale in- en outs over de uitdaging vind je in onderstaande link :

Doen jullie (weer) gezellig met ons mee deze maand ?

Groetjes Aletta


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.