vrijdag 19 oktober 2018

Happy Birthday

Hoi,
Soms wil je iets bijzonders voor een bijzonder iemand, voor een bijzondere gelegenheid.
Deze kaart is voor een bijzonder iemand in mijn leven; mijn moeder. Zij is onlangs 80 geworden.
Daarom deze mooie kaart. Speciaal voor haar.

Ik ben begonnen met een kaart van het papier van Sheena Douglass (14x20cm). Ik ben daar erg fan van. Het kan goed water hebben, het is mooi glad en het stempelt heerlijk.

Op je craftsheet dep je wat kleuren distress oxide.
Walnut Stain, iced spruce en fossilized amber.

Daar spray je water overheen. 

Dan haal je de kaart er doorheen.
Als je niet tevreden bent, doe je bovenstaande nog een keer.

Dit zelfde doe je ook met black soot. Wel heel voorzichtig en alleen de randen.

Daarna doe je dat ook nog met tattered rose.

De zijkanten van de stempel beïnkt je niet.

De tickets en scriptstempel van de handwriting stempelset van DarkroomDoor 
stempel je her en der met de grijze oxide, de munt met de roze oxide.

Van de ticket en postzegelstempel uit dezelfde set, 
wilde ik alleen de postzegel gebruiken.
Deze heb ik afgeplakt met maskertape, dan beïnkt met memento rhubarb stalk, dan gestempeld.

Dat doe je een paar keer.

De happy Birthday tekst van DarkroomDoor stempel je met dezelfde memento over de Eiffeltoren.

Met distress crayon aged mahogony zet de randen nog wat aan. 
Niet overal, af en toe laat je een stukje open.

De kaart plak je op een bijpassende onderkaart en daarmee is je kaart klaar :)



Heel veel knutselplezier en tot de volgende keer!
Groetjes Joan

3 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.