maandag 17 september 2018

zwart/wit


De challenge uitdaging zwart/ wit............
Dit is mijn creatie geworden. Ik ga proberen om het uit te leggen  đŸ˜œ

Stap 1 


Op maskertape heb ik verschillende maten rondjes uit gestanst, dit heb ik gedaan met de Aurelie Circle
Leg de uit gestanste rondje op je werk en met Distress ink Black Soot ga je met je inblending
het rondje inkleuren. Dit doe je een paar keer met verschillende maten rondjes over je gehele papier.

Stap 2


Leg de masker rondjes over de zwarte rondjes en zet een dun lijntje met potlood.
Vervolgens leg je weer de open masker over de maskertape en ga er met zwart overheen. Ga door zodat je kaart bedekt is met rondjes. Het is eigenlijk opbouwen van de rondjes. 

Stap 3


Haal alle maskertjes weg en met een zwarte Sharpie heb ik de potloodlijnen goed opgezet. 

Stap 4


Leg je masker weer op het rondje en stempel met Versamark een stukje van de stempel AAL&CREATE borderstamp#82
Strooi hier WOW poeder overheen en verhit het met de heattool.
 Herhaal deze handeling nog een keer maar dan bij een ander rondje.

Stap 5


Plak nu een wit rondje af en stempel hier met zwarte Archival de stempel van AAL&CREATE op. Doe dit ook nog op een ander rondje 

Stap 6

Plak je werk op de basis kaart en hij is klaar.
Ik hoop dat deze uitleg een beetje duidelijk is.............

Zo niet, stel gerust je vraag en ik zal hem beantwoorden 😁

Wil je nou ook mee doen met de Challenge en wil weten hoe je dit moet doen kijk dan hier



Groetjes Bianca van Noort 💕

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.