zaterdag 1 september 2018

hoe groot kan klein geluk zijn?




Vandaag een kaartje met mijn favoriete kleuren.

Alle spullen die ik ga gebruiken alvast klaar gelegd.


Snij van wit papier Schut 225 een kaartje
van 9.5 bij 13.5 cm.
Plak deze vast, zodat het niet kan verschuiven.
Hierop zet je de DarkroomDoor- Arty Hexagon Stencil vast.
Daarna blend je het met Distress inkt Salty Ocean en 
Wel als je gaat wisselen van kleur de inkt met een droog
stukje keukenrol van het stencil verwijderen.
Dan lopen de kleuren niet helemaal door elkaar.


Daarna heb ik van de Woodware: Mod Crircles
de streepjes stempel met dezelfde inkt er hier en 
daar op gestempeld.
hoe groot kan klein geluk zijn er met de 


Ook de vlinder DarkroomDoor Butterfly
heb ik met de zwarte Versafine op een reststukje
schutpapier gestempeld. En daarna ingekleurd met de
De kaart heb ik op zwart papier van 9.8 bij 13.8cm
geplakt en dit geheel eerst op de volledige kaart geplakt.
Als laatste de vlinder op wat dikkere lijm zodat deze
er mooi bovenop ligt


Hopelijk heb ik je een beetje geinspireerd om ook 
zo'n kaart te gaan maken.
En dan.....natuurlijk in je eigen favoriete kleuren.

Groetjes  Jolanda
.









2 opmerkingen:

  1. Dit soort kaarten vind ik ook mooi om te maken, de eenvoud siert de kaart! En alle kleuren matchen mooi!.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om mijn favoriete kleuren te zien.wat moet ik nog veel leren durven doen.leuk kaartje.duidelijke uitleg gr.karen

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.