vrijdag 7 september 2018

Geen kleur....

Zóveel mogelijk met slechts twéé kleuren!
Nou ja, eigenlijk zijn het geen kleuren hè?

Onder deze kaart vertel ik hoe ik te werk ben gegaan.


Om te beginnen heb ik 2 stukjes papier gesneden van 6 bij 12 cm 
1 keer zwart en 1 keer wit.
Ik heb ze tegen elkaar aangelegd en vastgezet met maskertape .
Daarna beide delen behandeld met een anti static pad omdat er straks embossingpoeder op komt en ik zo min mogelijk poeder buiten de stempels wil zien. 
Vooral met zwart en wit is het erg belangrijk om deze stap niet over te slaan om te voorkomen dat je een kaart krijgt met allemaal plekjes met verdwaalde witte en/of zwarte embossingpoeder.




Vervolgens heb ik met Versamark de verenstempel van Carabelle en 
één van de tekststempels van Leuke Stempels afgedrukt.
Daarna de delen van elkaar los gemaakt. 
Op het witte deel zwarte embossingpoeder gestrooid en verhit met een heattool 
en op het zwarte deel witte embossingpoeder.




Daarna heb ik 2 stukjes papier gesneden van 13 bij 7,5 cm 
1 keer zwart en 1 keer wit.
De bestempelde delen hier op geplakt .




Tenslotte beide delen netjes tegen elkaar geplakt 
op een witte kaart.


Fijn weekend!


1 opmerking:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.