donderdag 13 september 2018

Memories


Zoals jullie weten is de challenge zwart - wit....... 
Dit is dit niet 😜

Vandaag ben ik lekker aan het spelen geweest rijstpapier.......... Geen kaart dit keer maar een werkje in mijn Art Journal

Hieronder de stap voor stap, ik ga 1 pagina helemaal uitleggen, de andere is op precies dezelfde manier. 

Stap 1


Pak een velletje rijstpapier die je leuk vind, scheur deze hoe je hem op het papier wilt hebben.
Pak je Gel Medium van Amsterdam en smeer je bladeren ermee in. Plak hierop je rijst papier. Met een Brayer ben ik erover heen gegaan om zeker te weten dat hij goed vast zit. 

Stap 2


Pak de stencil van DutchDoobadoo Swirls en leg deze op je werk.
Pak je Crackle Past van DecoArt en smeer dit over je stencils. Je doet niet alles, pak hier en daar een stukje. Laat het drogen.

Stap 3


Doe een beetje acrylverf van Amsterdam op craftsheet en met een sponsje doe je het met draai bewegingen  op je werk, ik heb hier de witte stukken en rondom gedaan.

Stap 4


Pak een andere kleur acrylverf en ga nu over je crackeacryl heen.

Stap 5


Met de Distress Crayon heb ik de randen aangezet. Breng het aan en met je vinger wrijf je het uit. 

Stap 6

Foto vergeten ☺️

Pak de stempel van IndigoBlu Calculus en stempel deze her en der met witte inkt 
Pak de stencil Stamperia Texture en leg deze op je werk en ga er met witte inkt overheen.

Stap 7


Stempel de vlinder van Darkroom Door met zwarte Archival, dit doe een paar keer, kleur ze in en knip ze uit.
Plak ze op je werk.

Stap 8

Met een witte Posca maak je accentjes., Stempel de tekst van Kaisercraft, Treasure this Memories met Archival en klaar zijn je pagina's 


Ik hoop dat jullie het een leuke techniek vonden.... Heb je nou vragen!!!! stel ze dan HE!!!!!!!

Groetjes Bianca van Noort 💕
Tot de volgende keer?






2 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.