zaterdag 16 juni 2018

Ik vind je geweldig


Totaal anders wat je van mij gewend bent. een keertje geen geklieder ( lol) maar al zeg ik het zelf, wel leuk geworden :-) Deze kaart is dan ook heel simpel te maken.
Hieronder de stap voor stap

Stap 1


Pak je Stamping Platform en doe je stempel van Carabelle Studio erin.
Pak ook je archival inkten . Ik heb de vogels eén voor eén kleurtje gegeven. Zo ben ik begonnen met de kuif met rode inkt, echt alleen het gedeelte met de kuif heb ik beinkt. Deze stempel ik af op het papier. Vervolgens beïnk ik een gedeelte van de wangen met geel en stempel deze af.
Ook de rest van de vogels doe ik met verschillenden kleuren.

Stap 2


Stempel de vogels op maskertape en knip deze uit. 

Stap 3


Plak de uitgeknipte vogels op je werk. Zet met een liniaal een kader op je papier, ik heb hier 1 cm gebruikt. Plak dit af met maskertape.
Doe verschillende kleuren Distress inkt op je craftsheet, spuit hier een beetje water op en met een kwast maak je spetters op je werk.

Stap 4

Haal alle maskertape eraf. Kleur de vogels met Polychromo Faber Castel 
Maak vervolgens met een zwarte micron pen een zwart lijntje . Dit doe je 1 cm rondom je werk.
ook heb ik een paar rondjes op deze raster gezet. 

Stap 5

Stempel met archival de tekst van leuke stempels erop en plak hem op een basiskaart.
Nou zeg nou zelf!!!!

Ik hoop dat ik je weer een beetje geïnspireerd heb, had je trouwens in de gaten dat ik de kleuren van de challenge heb gebruikt?  :-) 

Groetjes Bianca





1 opmerking:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.