dinsdag 19 juni 2018

Flowers




Dit keer heb ik een fleurige zomerkaart gemaakt 
met super stempels van Aall&Create set #43 en de tekst
van Woodware.


Voor het stempelen heb ik de Versafine ink gebruikt.
Een gedeelte van de kaart heb ik afgedekt met 
Maskertape zodat ik de stempels niet helemaal 
laat doorlopen
Het is eigenlijk een beetje spelen met de stempels.
Ik heb soms een klein stukje van een stempel gebruikt, 
zodat het een bont geheel kan worden.



En daarna natuurlijk met de ZIG clean color real brush
ingekleurd. Ze zijn fantastisch, deze brushstiften.
Door hun fijne punt kun je de kleinste details inkleuren.
De kaart en de tekstlabel heb ik gemat op zwart papier, 
daarna op een witte kaart geplakt.

Ik hoop dat ik je een beetje enthousiast heb gemaakt.

Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.