donderdag 7 juni 2018

Gefeliciteerd


Dit is mijn kaart Gefeliciteerd in zomerse kleuren
.

Ik heb hiervoor schutpapier 225 grams gebruikt.
De stans van Crea Nest Lies XXL 36 (9x13cm)


Ik gebruik meestal de Tim Holtz Stamping Platform om de
stempels te plaatsen.
Want is de afdruk niet scherp genoeg, kun je deze 
nog een keer weer afdrukken op dezelfde plek. 


Dan plak ik het randje iets af met maskingtape,
zodat ik een kleine ruimte aan de zijkant overhoudt.
Daarna trek ik met de zentangle 03 een willekeurige lijn.
Daarna matten op rood papier van 9.5 bij 13.5 cm.
Dan op de basiskaart van 14.5 bij 10.5 cm en klaar 
is je vrolijke Gefeliciteerd kaart.



Ik hoop dat mijn eerste bijdrage aan het DT-blog van Leuke Stempels je heeft geïnspireerd!

Groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.