donderdag 24 maart 2016

Sunshine

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb toch zo veel zin in het voorjaar en de zomer. Lekker in het zonnetje. Toen ik deze stempelset van Jofy zag kon ik hem ook niet laten liggen. Ik heb er dit kaartje mee gemaakt.

Ik ben begonnen op een wit stempel papier een achtergrond stempel van crafters compagnion met stazon jet black langs de randen te stempelen. Vervolgens heb ik in het midden twee stukjes tekst uit een boek geplakt.
Dit heb ik vervolgens met meerde lagen gesso ingesmeerd waarbij ik langs de randen de stempel zichtbaar heb gelaten. Er zijn wel flink wat lagen nodig om alles een beetje te bedekken. Hierna heb ik de bloem uit de set 41 van Jofy gestempeld en ingekleurd met rode en oranje distress inkt. Ook langs de randen heb ik deze kleuren inkt aangebracht.  De tekst Sunshine komt ook van deze set  en deze heb ik op een los papiertje gestempeld en ingekleurd met dezelfde kleuren waarna ik hem op de kaart heb geplakt. De randen met black soot distress inkt gesponst.
Om de kaart weer een beetje plat te krijgen heb ik hem gestreken. Hierna is hij gemat op oranje en zwart en een witte kaart.
Nu op naar het mooie weer. Groetjes Mirjam.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.