zondag 18 augustus 2019

tag met stamperia texture

Goedemorgen,
De vakanties zijn grotendeels voorbij..die van mij ook. 
Oh oh wat heb ik genoten. 
Nu weer lekker aan de slag en vieze handen krijgen :) 

Vandaag laat ik je zien wat je b.v. kunt doen met de


Breng de stamperia pasta aan op de mal (niet te dik maar ook niet te dun. 
Leg hem nu weg op een veilige plaats en wacht 24 uur.


Na de 24 uur kun je hem voorzichtig uit de mal halen. 
Zoals je ziet heb ik al een tag bewerkt met de gelli plate en heb gelijk de mal gebruikt om texture aan te brengen. De mal is namelijk prima geschikt om als een soort stempel te gebruiken. 
Je kunt er dus verf mee van je gelli plate halen maar ook kleur opbrengen.


Met een afdruk van een stans heb ik een ondergrond gecreeerd.


en na wat kleur toevoegen heb ik ook twee stukjes van de texture plate er op geplakt.


De texture plate geef ik wat extra's door er structuurpasta er omheen te doen. 
En plaats ik er een tekststempel op.


Als laatste knip ik drie hartjes uit een stukje papier wat ik rood geverft had. 


Dit is hem uiteindelijk geworden. 
Later op de dag plaats ik nog een tag op facebook en plaats ik de twee tags weer in het vervolg 
van het tag boekje.


Groetjes Jolande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.