vrijdag 2 augustus 2019

Gekroonde schedel! (vervolg van het gelli plate boekje)

Goedemorgen allemaal,

Terwijl ik dit aan het maken ben vallen de mussen zowat van het dak.
 Hitterecords zijn gesneuveld en ik sta op het punt om naar Spanje te vertrekken. 

Maar niet voordat ik mijn blogpost heb geplaatst!!




Wederom heb ik twee gelli plate achtergrondjes gepakt. 
Ik ga deze keer aan de slag met de stempels van Aall and Create.


Het schedeltje heb ik afgeplakt op precies de grote van het kroontje.
Stempel eerst de schedel en daarna de kroon.
Met een stempelplatform is dit makkelijker dan los uit de hand. 


De tekst heb ik aansluitend gestempeld in twee kleuren inkt van Spectrum noir.


De swirl bovenin met twee kleuren blauw gedaan.


De randjes blenden met bruin en twee hoekjes uit een velletje van een oud woordenboek scheuren. Ook hiervan de randjes blenden. Opplakken met gel medium.


Afwerken met wat afdrukjes van bouwmateriaal. 


De tweede tag erbij gevoegd en nog een swirl erop getekend en natuurlijk toegevoegd aan mijn LEUKE STEMPELS boekje!!

Groetjes Jolande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.