maandag 12 augustus 2019

Missing You


Goedemorgen allemaal. Heb je nog vakantie, of
ben je al weer aan het werk?
Dit is mijn laatste dag, zo ook nog
ff een CAS-kaartje gemaakt.


Op Schut 225 heb ik wat vlinders van 
en het liefheersbeestje en kevertje van 
Jofy JM 45 met 
zwarte Versafine gestempeld.


Daarna heb ik deze nog een keer gestempeld
op maskertape en ze hiermee afgedekt, zodat ik de 
grote stempel van Penny Black met de 
Tombow Dual Tip Brushpen kon gaan kleuren.
Hiervoor heb ik de Tombow 126 en de
Tombow 847 gebruikt.
Heb dit wel met een stempeltool gedaan, want
je moet dit wel vaak herhalen om een 
duidelijke afdruk te krijgen.


De maskertape eraf gehaald en de beestjes ingekleurd
met deze kleuren en Tombow 985,


De tekst Missing You van Crafter's Compagnion
gestempeld.
De kaart op zwart papier gemat en daarna op een 
dubbele kaart van Schut papier geplakt.
Hopelijk heb ik je op een idee gebracht
om ook eens een stempel op deze manier
te beinkten.



Tot een volgende keer,
Groetjes Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.