zondag 28 april 2019

mag ik even voorstellen

vandaag mag ik jullie alvast voorstellen aan 1 van onze 3 nieuwe DTleden.



Suzanne van der Velden begint per 1 mei als DTlid van Leuke Stempels.

En dit is haar voorstelstukje voor jou:

Hoi, Ik ben Suzanne. 33 jaar. Getrouwd, moeder van een prachtventje. Werkzaam geweest in de zorg. Nu huisvrouw, moeder, overblijf juf, hulpmoeder op school en daarnaast heel graag creatief bezig. Ongeveer 3,5 jaar geleden in aanraking gekomen met kaarten maken. Toen nog heel netjes en voorzichtig, maar inmiddels vooral mixed media en betrap ik me erop hoe meer kleur er op mijn handen beland hoe vrolijker ik ervan word. Kortom een vrolijke chaos en vaak een kleurexplosie. Enorm blij ben ik met de kans die ik krijg bij leuke stempels. Ik heb in elk geval heel veel zin in deze nieuwe uitdaging en hoop jullie te kunnen inspireren met mijn creaties.
Je kunt al werk van Suzanne bewonderen op haar FB en instagram

Het DT en ik wensen Suzanne heel veel plezier bij ons
en we hopen dat jij haar werk net zo leuk en fris vindt als wij.

groetjes
Hella en het hele DT van Leuke Stempels

1 opmerking:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.