zaterdag 27 april 2019

Be Happy.....




Het idee is van Yvonne van de Gijp, maar ik heb 
er mijn eigen draai aan gegeven.
Deze keer heb ik de stempels van Katzelkraft gebruikt.
Maar...welke wordt het nu?
Dus heb ik eerst maar wat gestempeld...




En deze zijn het geworden..
Deze keer wel een beetje verkeerd gewerkt,
want ik heb ze eerst uitgeknipt en daarna
pas ingekleurd met de



Met een blendingtool de 
aangebracht.
Daarna alle uitgknipte figuren en tekst 
op de kaart geplakt.
En als laatste heb ik een onderbroken lijn
getrokken met de Micron pen.



Hier wordt je toch vrolijk van??
En de boodschap voor ons allemaal...
Be Happy..

Ik hoop dat ik je hiermee heb geinspireerd.
Tot een volgende keer,
groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.