maandag 4 februari 2019

.....met liefde bouw je een thuis.....









14 februari 1958, 
de trouwdatum van mijn ouders,
maar van Valentijnsdag hadden ze in de jaren 50 in Nederland nog nooit gehoord!
Bijna 60 jaar getrouwd geweest 💜
en met veel liefde een thuis gebouwd!



Hieronder vind je de stap-voor-stap uitleg.




Als eerste heb ik met 3 kleuren Distress oxide (abandoned coral/tattered rose/seedles preserves) de rozenstempel van Darkroom Door beïnkt, (een stempel met heel veel mogelijkheden want je kunt hem in zijn geheel gebruiken als achtergrondstempel èn hij is ook heel leuk als je er stukjes van gebruikt!)
Vervolgens een beetje natgespoten met behulp van het fijne sprayflesje van Rangerink en toen afgedrukt op Waterart aquarelpapier
Dit heb ik meerdere keren gedaan zodat ik wat keuze heb voor mijn kaartidee.




Van afdrukken die mij aanspraken heb ik stroken gescheurd en de zijkanten heb ik gesponst met de Distress oxide kleuren  seedles preserves en abandoned coral, een beetje gemengd.

Uit een paarser deel heb ik een hartje geponst en de randen gesponst in dezelfde kleur.




Op cardstok ( 11,5 bij 11,5 cm) van  Sheena Douglas heb ik hier en daar 
in de drie Distress oxide kleuren de tekst van de tekstsheet van Leuke Stempels  gestempeld.
Vervolgens wat geschoven met de stroken en het hart voor de juiste compositie en toen vastgeplakt.
De restjes er af geknipt en de randen van de kaart gesponst met de paarse tint oxide.

Tenslotte de kaart gemat op bijpassend cardstock.


2 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.