woensdag 13 februari 2019

Happy Birthday




Wat zijn ze weer blij, die kleine stempels 
Ik heb van Neenah Classic papier een kaart
 van 9.5 bij 13.5 cm gesneden.
Dit papier is juist geschikt voor deze stempels
omdat deze fijn van structuur is.


Eerst heb ik een denkbeeldige trap getekent
met de micron 03

Daarna  heb ik elke trede stuk voor stuk met maskertape
geselecteerd, zodat ik ze kon blenden met


Op elke trede heb ik een vogel van de
catsonappletrees gestempeld.
Op het laatst de muis nog verwisseld met 
Verder heb ik CatsonAppletrees Fred gebruikt,
maar de bloem niet meegestempeld.
tredes geplaatst.


Dit met een Joy stempelhulp gedaan, zodat ik ze 
precies op de juiste plek kon stempelen.



Met dezelfde Distress Oxide kleuren
4 keer de CatsonAppletrees ballon gestempeld.


gestempeld en met de Micron 03 de touwtjes van 
de ballonnen aan Fred's steeltje getekend.
 De kaart op zwart papier gemat en daarna
op een dubbele kaart geplakt en klaar is mijn
Felicitatiekaart.


Ook ben ik in de ban gekomen van de Oxides,
Een mooi krijtachtig effect en je kunt
er zelfs mooi mee stempelen.😃

Groetjes, Jolanda





2 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.