donderdag 23 augustus 2018

Stars

Hoi,
Ik ben echt in de vakantiemodus. Deze keer heb ik een snelle kaart gemaakt, niet teveel handelingen, daar is het veel te warm voor ;)

Ik had nog een restje papier liggen. Dit is gemaakt doordat ik met de brayer aan het werk ben geweest en deze heb uitgerold op wit stempelpapier. Een soort van restafval dus.
Ideaal als je niet teveel wilt nadenken over wat je gaat maken.

Het kleine kaartje wordt mijn kaart.
Op het grote stuk heb ik de sterren stempels van Carabelle Studio gestempeld met zwarte versafine

En uitgeknipt.

Dan verder met de kaart zelf.
De tekststempel van Carabelle Studio heb ik beïnkt met 3 tinten memento in dezelfde kleurstelling als de kaart. Nadat ik hem beïnkt heb, adem ik nog even over de inkt. Dan wordt deze weer wat vochtiger en stempelt hij weer mooi. 

Het hele kaartje stempel je vol met tekst.

Dan mat je het kaartje op een bijpassende kleur. 
Dit mat je weer op zwart en dan plak je het geheel op een bijpassende, in dit geval, een gele kaart.
De sterren worden met foamtape opgeplakt.

Daarmee is je kaart klaar en kan hij verstuurd worden.

Heel veel knutselplezier en tot de volgende keer!
Groetjes Joan







1 opmerking:

  1. Leuke kaat geworden met de Carabelle Studio sterren.
    Gelukkig is het ondertussen weer wat normaler qua temperatuur....dus het stempelen komt hier weer een beetje op gang :-)

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.