donderdag 12 april 2018

Hello


Doen jullie al mee met de kleurendaging van deze maand ?


Alles over de kleurenuitdaging vind je in onderstaande link:

I.v.m. tijdsgebrek geen uitgebreide werkwijze, 
maar ik zal in het kort even uit omschrijven hoe ik deze kaart heb gemaakt.

Doe de 3 kleurtjes Distress Oxide op je gelliplate.
Even lichtjes uitrollen met een brayer.
Stempel van Carabelle erop afdrukken.
Stencil van Darkroomdoor erop, randen vd stencil afplakken met maskingtape.
Rechthoekig stukje Schut tekenapier erop leggen, goed aandrukken.
Stencil even schoonmaken en daarna weer goed vastplakken op dezelfde plek en blend de randjes van de vlinders nog wat extra met Distress Oxide Spiced Marmalade.
Stempel de tekst.
Spetter wat zwarte spetters met een zwart posca pen.
Matten op zwart cardstock
Zwart touwtje er speel omheen en het geheel met 3d-foam op een basiskaart plakken.

Voor diegene die naar de ArtSpecially gaan, heel veel plezier !!!

Ik struin daar ook 2 dagen rond, samen met mijn hobby vriendin Anneke, wie weet kom ik je ergens tegen. Ik heb er ontzettend veel zin in. Dit is al jaren mijn jaarlijks uitje met Anneke en dat willen we graag nog jaren in traditie voortzetten:))

Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes Aletta

ps.. oja.. hieronder nog de lijst met gebruikte materialen.

Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.