zondag 8 april 2018

Dream Big

Hoi, een beetje later dan normaal, maar hier hij is hij dan toch; mijn kaart voor het blog vandaag.

Ik had nog een restje papier liggen in de kleuren van de challenge.
Dat heb ik gemaakt door mijn brayer iedere keer af te rollen op een wit stuk papier
 als je acrylverf gebruikt.. 
Als je dat iedere keer doet als je de brayer gebruikt, krijg je leuke achtergrondjes :)

Ik heb het op maat gesneden; 12x12cm.
Met een bord en een zwarte fineliner kun je grote cirkels tekenen.

Met de zwarte distress crayon trek je daarna de lijnen over. Stukje bij beetje. Niet alles in een keer.
Je zet een stukje en dat veeg je uit met je vinger. Net zo lang totdat alle zwarte lijnen gedaan zijn.

Met een oranje crayon zet je daarna de randen van de kaart aan en veegt deze ook weer uit.
Stukje bij beetje. 

Met datzelfde bord zet je op maskertape ook cirkels, 
deze knip je uit en plak je op de kaart om vlakken open te houden.
Hier stempel je de mooie Gazette stempel van DarkroomDoor op.

Dan stempel je de tekst van Aall&Create en het kleine "art" stempeltje van dezelfde set #47

Ik vond de kaart nog een beetje kaal en heb daarom aan de onderkant nog 
een stempel geplaatst als rand. Deze is ook van Aall&Create #26.

Het geheel is op een cremekleurige kaart geplaatst.

Heel veel knutselplezier en
tot de volgende keer!
Groetjes Joan



1 opmerking:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.