dinsdag 3 januari 2017

Nieuwe uitdagingen in het nieuwe jaar.


Het nieuwe jaar staat  voor mij open voor nieuwe uitdagingen om uit te gaan proberen . Ook Leuke Stempels begint 2017 met wat nieuws, een kleuren uitdaging. Ik heb voor de eerste uitdaging  de gelato's weer tevoorschijn gehaald en wederom in combinatie met zo'n schattig vogeltje van Carabelle Studio.

Om te zorgen dat sommige plekken op de kaart wit blijven heb ik hier Distress Glaze op gesmeerd met een kwastje. De Glaze sluit alles daaronder af voor kleur. Dit voornamelijk langs de randen aangebracht en uitgesmeerd naar het midden van de kaart. Hierna heb ik alle blauwe en 1 zilveren gelato die ik heb op de kaart gescribbeld.


 ben vanuit het midden te werk gegaan. Hierna met een babydoekje dit uitgeveegd naar de randen en nog wat donkerder blauw in het midden aangebracht.


Hier heb ik met een blauwe inkt wat achtergrond stempels op aan gebracht van Crafters Comapagnion en Darkroomdoor. De grote tekst is ook van Darkroomdoor. Het vogeltje heb ik op een apart stukje papier gestempeld en ingekleurd met Faber Castell potloden.


 Ik wilde het vogeltje op de letters zetten maar de pootjes zaten me in de weg. Deze heb ik eraf geknipt en zo vast geplakt dat ze beter op de letters pasten.


Uiteindelijk is het een kaart geworden die goed bij een uitdaging past. Ik hoop dat je fantastische nieuwe dingen op je pad tegen gaat komen het komende jaar.


Fijne dag, groetjes Mirjam.

1 opmerking:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.