dinsdag 29 januari 2019

Happy Birthday



Buiten is het koud en triest weer, dus tijd voor een 
vrolijke kaart.
Ik heb van Schut 225 papier een kaart
 van 9.5 cm bij 10.5 cm
gesneden en hierop eerst de bloemen
met Versafine Claire Nocturne gestempeld.

Elke bloem die ik heb gestempeld heb ik
afgedekt met maskertape.

Mijn kaart heb ik vastgezet op mijn snijmat.
overheen vast gezet.


Met een blendingtool Distress inkt Shabby Shutters
en Distress inkt Wild Honey aangebracht.

Nog wat accenten met de DarkroomDoor-Grid
 en de DarkroomDoor-Splatter stempels
aangebracht.


De Happy Birthday tekst uit de stempelset van
Versafine Clair Nocturne erop gestempeld.


De bloemen heb ik ingekleurd met
natuurlijk.....de ZIG-Clean Color Brush 
Hier heb ik de kleuren Orange, Mustard, Ochre,
Brown, Bright Yellow en Mid Green gebruikt.
 Daarna de kaart gemat op 9.8cm bij10.8cm zwart 
papier en op een witte dubbele kaart  geplakt.


Ook al zijn er buiten nog geen bloemen, 
hier wordt je toch weer vrolijk van😃
Om te maken, maar ook om zo'n kaart
 te krijgen, toch?

Tot een volgende keer.
Groetjes Jolanda










2 opmerkingen:

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.