dinsdag 29 mei 2018

WHOOP WHOOP! We hebben 2 nieuwe DT leden!

Ik ben blij dat ik vandaag 2 nieuwe DT-leden van Leuke Stempels aan je kan voorstellen die ons
Design Team vol enthousiasme komen versterken per 1 juni as!

Het zijn Sylvia Franken en Jolanda Franke.
Hieronder stellen zij zich aan je voor.
Ik hoop dat Sylvia en Jolanda jou net zo kunnen inspireren tot het maken van mooie kaarten in verschillende technieken als onze andere DT-ladies.
Aan hun creativiteit zal het in elk geval niet liggen.


Sylvia:

Wie ben ik?
Sylvia Franken, geboren en getogen in Ommen en
vervolgens via Parijs en Zwolle neergestreken in Drenthe.
Getrouwd en moeder van 3 jongens in de leeftijd van 13-17 jaar.

In mijn vrije tijd J ben ik docent Frans en Dienstverlening & Commercie.
In 2014 kocht ik mijn eerste stempel, niet wetende dat ik op dat moment werd besmet met het (voor mij toen nog onbekende) stempelvirus. Een hardnekkig virus waar je niet zo maar vanaf komt, een ideaal excuus om er vooral van te genieten en het niet proberen te bestrijden.                                                   Het is voor mij dè manier om mijn hoofd léég en mijn handen víes te makenJ.
Ik vind het ontzettend leuk dat ik ben gevraagd voor het DT van Leuke Stempels.                              Materialen & technieken ontdekken en uitproberen, elkaar inspireren en natuurlijk genieten van  eigen creaties en die van anderen.


Jolanda:
Even voorstellen,


Ik ben Jolanda Franke, getrouwd met Jos.
We wonen op een boerderij in Lonneker met onze 2 lieve honden, 2 ezels
en nog wat jongvee. Tevens heb ik een kapsalon aan huis.
Vorig jaar zijn we gestopt met het melken van koeien.
Hierdoor heb ik wat meer tijd voor mijn hobby’s gekregen.
Ik zing nl. samen met mijn man al jaren in het zangkoortje van de plaatselijke toneelvereniging.
Ook speel ik trombone in een big bandje,
waarvan ik elke donderdagavond repetitie heb en af en toe een optreden.
Naast al die drukke hobby’s is het super om me even terug te trekken in mijn hobbykamertje om kaarten te maken en te spelen met papier, inkt, etc….
Ik maak vaak strakke, simpele kaarten, maar af en toe een mixed media kaart is ook leuk om te doen.
Doordat ik in mijn enthousiasme wat foto’s van mijn kaarten aan Hella liet zien,
heeft ze me gevraagd om bij haar Design Team te komen, wat ik een hele eer vind.
Ik hoop een leuke tijd tegemoet te gaan in het Design Team en…….
dat ik jou kan inspireren met mijn kaarten.

Groetjes, Jolanda


Dus vanaf nu kun je ook genieten van het moois van deze dames.
Hou ons blog en FB in de gaten.


Groetjes Hella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.