woensdag 2 mei 2018

Bijzonder


Vandaag een inspiratiekaart met de kleuren van de challenge van de maand mei.

Stap 1 


Pak een aquarelpapier en snij deze op maat die je graag wil. Ik heb hier voor een vierkante maat gekozen.
Gezien ik op de boot was en geen masker tape bij de hand had, heb ik ik hier schilders tape gepakt en deze in het midden vast geplakt.

Stap 2


Pak de stencil van AAL&Create ( pre order) en leg deze op je papier. Plak het bovenaan vast.
Ga er vervolgens met Crackle overheen gebruik hiervoor de paeletmes . Je zorgt ervoor dat alles goed ingesmeerd is.
Laat alles goed drogen. Ik heb hem aan de lucht laten drogen.

Stap 3 


Strooi er Magenta Nuance poeder over het bovenste gedeelte en spuit dit nat met water. Droog het met de heattool

Stap 4 


Herhaal de stappen die hier boven staan maar dan met een ander kleur.

Stap 5


Haal je schilderstape eraf en stempel met zwarte Archival de tekst van Leuke stempels .
Plak je werk op een basis kaart en je kaart is weer klaar.

Doen jullie mee met de challenge??? Kijk dan hier hoe je mee kunt doen.


Groetjes Bianca van Noort


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.