dinsdag 20 september 2016

Structuur

Voor deze kaart heb ik eerst een achtergrond met verschillende structuren gemaakt.Ik heb spullen gebruikt die ik voorradig had maar je kan van alles gebruiken. Touw, gaasjes, knopen of stansjes je kan van alles verzinnen.
 Ik ben begonnen met een stukje gaas tape ( Dat tape dat de stukadoor gebruikt) op de kaart te plakken. Hierna heb een swirl uit een beetje dik karton gestanst.
 Dit samen op een ondergrond geplakt en met Witte Gesso bedekt.Ik had ook nog een buisje met kleine glaskraaltjes liggen die heb ik hier en daar in de krullen van de swirl gelijmd.
Met Aquatint nr 06 en 56 de ondergrond in kleur gebracht. Door de Gesso trekt de Aquatint niet in het papier en krijg je een wat ander effect dan zonder gesso. Je kan hier ook de kleine kraaltjes zien die naast de swirl zitten.
 Dit is mijn uiteindelijke ondergrond geworden.Op de swirl heb ik nog wat kristal gel hologram gedept om wat glitter effect te krijgen.
Op een apart stukje neenah classic papier  de bloem en de vlinder van studio light gestempeld en ingekleurd met Faber Castell potloden. Deze uitgeknipt en op de kaart bevestigd. Als laatste de tekst van dezelfde stempel set op een stukje papier gestempeld en deze ook op de kaart bevestigd.
Fijne dag allen, groetjes Mirjam





6 opmerkingen:

  1. ik vind m prachtig Mirjam, en dat stuk tape van de stukadoor...handig zo'n verbouwing in huis..haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je het gesmeer kan negeren is het best leuk zo'n stuccadoor in huis

      Verwijderen
  2. Gave kaart Mirjam, wat leuk gedaan allemaal !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit vind ik zo mooi. Kan er niets meer aan toevoegen.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk om stap voor stap de opbouw van jouw prachtige kaart te kunnen volgen, Mirjam.
    Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

We vinden het leuk wanneer je een reactie achter laat op onze inspiratieposts voor jou.